Usługi Call Center

Zakres usług wsparcia sprzedaży:

  • Badanie rynku,
  • Weryfikacja potencjału klientów,
  • Profile klienckie,
  • Dobór baz danych / b2b / b2c,
  • Kampanie sprzedażowe,
  • Umawianie spotkań,
  • Generowanie leadów.

Zakres usług obsługi oraz utrzymania Klientów:
  • Obsługa serwisów,
  • Obsługa kampanii promocyjnych,
  • Obsługa zamówień,
  • Obsługa zwrotów / utrzymanie klientów,
  • Infolinie typu help desk.

Bazy danych

Bazy danych – partner trzech największych dostawców wraz z własnym bazami
Broker sprzedaży oraz wynajmu baz danych b2b / b2c. Jedna z największych baz dostępnych na polskim rynku. Unikalny proces aktualizacji bazy. Wysokie gwarancje poprawności danych - od 90%

Zakres udostępnianych danych:
Dane adresowe - imię, nazwisko / nazwa firmy, adres, branża;
Dane teleadresowe: nazwa firmy, adres, branża, telefon;
Informacje dodatkowe: e-mail, adres www, kod EKD, NIP, Regon, nazwisko osoby decyzyjnej w firmie, godziny otwarcia, itd.

Kryteria selekcji danych:
Dobór potencjalnego klienta; Branża; Obszar geograficzny; Przedział zatrudnienia; Forma prawna.

Dodatkowa usługa:
Generowanie baz danych numeracji telefonii stacjonarnej oraz numerów telefonii komórkowej.

Pośrednictwo handlowe

Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorców poszukujących kontaktów i sposobów nawiązania współpracy w "kanałach sprzedażowych".

  • szeroki zakres realizowanych projektów dzięki bogatemu doświadczeniu realizowanemu od ponad dziesięciu lat,
  • indywidualne dostosowanie rozwiązań do wymagań każdego Klienta, bardzo duża liczba firm współpracujących w danej dziedzinie, na którą jest zapotrzebowanie,
  • wysokie standardy bezpieczeństwa oraz poufności danych.

Doradztwo

  • kompleksowe rozwiązania w zakresie procesów sprzedaży oraz obsługi klienta docelowego,
  • wsparcie we wdrażaniu rozwiązań systemowych opartych na sprawdzonych w biznesie rozwiązaniach praktycznych

Wsparcie na każdym etapie
Stworzenie profesjonalnych kanałów obsługi bądź sprzedaży przygotowana odpowiednio pod oczekiwania:
  • Strategia - najważniejsze działania,
  • Weryfikacja potrzeb,
  • Zarządzanie i organizacja,
  • Przygotowanie usługi,
  • Procesy struktur sprzedaży i obsługi klientów.

Korzyści
Do podstawowych korzyści wynikających z oferowanych przez nas rozwiązań zaliczyć można:
  • zapewnienie standardów umożliwiających skuteczniejsze zarządzanie operacjami w ramach realizowanych procesów,
  • efektywniejsze wykorzystanie wiedzy na temat klientów / dotarcia / obsługi / obsługi posprzedażowej,
  • wsparcie ze strony doświadczonych konsultantów zapewniające bezstronne podejście i opinie,